wtorek, 20 stycznia 2015

Who I am?

Cześć,
Jestem ,,Local Princess", mam 14 lat i pochodzę z Wrocławia. Po długim zastanawianiu się, postanowiłam założyć bloga, zawsze chciałam to robić, zająć się czymś i przekonać czy to dla mnie, czy też nie. Wszystko świetnie, ale jeszcze nie wiem o czym będę pisać (myślałam, żeby tak o wszystkim co przyjdzie mi do głowy). Przez jakiś czas będę kryć się pod pseudonimem (miałam kiedyś pewną historię z hejterami o której próbuję zapomnieć), nie zdziwi mnie, jak tylko ja będę czytać. z góry dziękuję za każde odwiedzenie, komentarz itd.

Teraz zanudzę was faktami o mnie :
- 14 lat.
- Wrocław
- stała klientka Empiku
- fanka Igrzysk Śmierci, Niezgodnej, Gwiazd Naszych Wina itd.
- ulubiona piosenka to Castle of Glass - Linkin Park
- moim największym marzeniem jest zostać lekarzem, pomagać ludziom i pojechać do Nowego Jorku
- podziwiam wszystkie blogerki, które odniosły sukces
- interesuję się plastyką, fotografia, podróżami i tak trochę muzyką, tu kilka moich zdjęć












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz