środa, 21 stycznia 2015

My Art : Brave




Hejo,
tu znowu ja, to już oficjalnie mój pierwszy post. Pokażę wam moje rysunki, a tematem jest Merida Waleczna, chyba większość kojarzy tą bajkę z Disneya, ale dla nie wtajemniczonych. 
Bajka opowiada o rudej łuczniczce-księżniczce, która pragnie być sobą i sama decydować o swoim życiu, jednak jej mama chce z niej uczynić perfekcyjną damą dworu i zabrania jej strzelania z łuku wrzucając go do ognia. Wściekła Merida udaje się do lasu, gdzie odnajduje pewną staruszkę, która zamienia jej mamę w niedźwiedzia. Młoda księżniczka musi naprawić swoje błędy i uratować  królestwo. 
Film nie jest taki zły, wolę coś takiego niż kolejną historię kopciuszka, ale chyba jestem na niego trochę za stara. Już bez zbędnego przedłużania, proszę bardzo oto moje ,,arcydzieło'', najlepiej nie wyszło, ale tragedii nie ma.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz